wait

ICS Business app

Waar download ik de app?

In de App Store of Google Play Store. Zoek op 'ICS Business' en kies de app die is uitgegeven door International Card Services B.V. Of gebruik de link hieronder.


Welke gegevens heb ik nodig om de app te activeren?

Houd uw Card bij de hand tijdens het activeren. Hiervan heeft u de laatste vier cijfers en de vervaldatum nodig. Ook vragen we naar uw postcode en huisnummer. Dit kunnen de postcode en het huisnummer van uw bedrijf zijn, of uw eigen postcode en huisnummer. Als uw persoonlijke adres bij ons bekend is natuurlijk.

Hoe activeer ik de ICS Business App?

Dat is eenvoudig. Volg de onderstaande stappen:

  1. Download de app en vul uw Card- en adresgegevens in
  2. U ontvangt een e-mail met de verificatiecode. Vul de verificatiecode in
  3. U ontvangt dan een sms met een verificatiecode. Vul deze code in
  4. Kies zelf uw 5-cijferige toegangscode voor de ICS Business App, waarmee u voortaan de app kunt gebruiken

Ik heb de app nog niet, wat zijn de voordelen?

  • Altijd en overal uw uitgaven bekijken
  • Inzicht in uw bestedingsruimte en reserveringen
  • Makkelijk en veilig online betalingen goedkeuren
  • Uw nieuwe Card eenvoudig activeren
  • Toegang tot aantrekkelijke aanbiedingen

Meer informatie over de ICS Business App

Waarom moet ik bij het activeren van de app een code uit mijn e-mail en sms invoeren?

Het activeren van de app moet op een veilige manier gebeuren. Door een e-mail én sms te sturen, weten wij zeker dat u degene bent die de app activeert.

Hoelang zijn de verificatiecodes geldig?

De codes zijn 10 minuten geldig. Dat geldt voor de verificatiecodes via sms én via e-mail.

Ik ontvang geen verificatiecodes

Dit kan te maken hebben met een storing. Probeer het later opnieuw. Als u nog steeds geen codes ontvangt, neem dan contact op met onze Business Card Servicedesk op telefoonnummer +31 (0)20 - 6 600 666.

Ik ontvang verificatiecodes, maar ik heb de app niet geïnstalleerd

Neem alstublieft zo spoedig mogelijk contact op met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer +31 (0)20 - 6 600 666.

Welke eisen gelden voor de toegangscode?

De toegangscode moet uit vijf cijfers bestaan en mag geen oplopende of aflopende rij cijfers zijn. Ook is het niet toegestaan vijf keer hetzelfde getal te kiezen.

Ik heb meerdere Cards, kan ik deze allemaal in de app zien?

Nee, dat kan helaas niet. Per apparaat is het mogelijk om één Card te koppelen.

Wat gebeurt er als ik mijn Card ook aan een ander apparaat koppel?

Uw Card wordt dan automatisch ontkoppeld van het eerste apparaat. U kunt de app dus niet meer op het eerste apparaat gebruiken.