Zelf regelen
Een transactie betwisten
Bent u het niet eens met een afschrijving van uw creditcard? U kunt een verzoek indienen om een transactie te betwisten. Neem altijd eerst contact op met de verkoper. Probeer samen tot een oplossing te komen. Wij zullen u vragen om bewijsstukken. Komt u er niet uit met de verkoper of heeft u na 7 dagen nog geen reactie? Geef dat aan ons door via een van onderstaande formulieren. Wij onderzoeken uw betwisting en proberen het geld voor u terug te krijgen.
Kies het formulier dat het best past bij uw situatie.
Fout in afgeschreven bedrag
Gebruik dit formulier als u te weinig contant geld heeft ontvangen bij een geldautomaat, als een te hoog bedrag in rekening is gebracht of als dezelfde transactie dubbel is afgeschreven.
Aankoop niet ontvangen of nepartikel ontvangen
Gebruik dit formulier als u de bestelde goederen of diensten niet heeft ontvangen of een nepartikel heeft ontvangen.
Annulering van bestelling, reservering of abonnement
Gebruik dit formulier als u een bestelling conform de voorwaarden van de verkoper heeft geannuleerd maar uw geld niet terug heeft gekregen, u kosten in rekening worden gebracht voor een abonnement dat u al heeft stopgezet of als u een eerder toegezegde terugboeking niet heeft ontvangen.